Klacht: Klacht traject nijmegen – roermond

op 08 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw,

Ik kan me serieus de laatste keer niet meer herinneren dat ik op een vrijdagavond de overstap kon halen in roermond. Volgens jullie dienstregeling zou de trein om 5 minuten voor half of heel aankomen in roermond. Zeker de laatste paar maanden komt de trein op het halve of hele uur aan waardoor de overstap niet meer haalbaar is indien men de trein van 18.38 of 19.08 pakt vanuit Nijmegen.

Graag wil ik dat hier aandachtig naar gekeken gaat worden.

Groet,
Alexander Drossaert

Gewenste Oplossing:

Indien daadwerkelijk de diensttijd eens gehaald gaat worden. Controleer jullie gegevens maar van de afgelopen maanden indien je de trein van 18.38 of 19.08 pakt uit Nijmegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 november 2019 om 20:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Alexander078,

Ik vind het spijtig om te lezen dat je deze ervaring hebt. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt.

We hebben je klacht ook ontvangen via chat. Je klacht is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Alexander078