Klacht: Klacht lijn 13

op 07 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het komt zeer regelmatig voor dat buslijn 13 Sliedrecht – Dordrecht niet of niet op tijd rijdt. Een aantal dagen terug kwam de bus weer eens helemaal niet opdagen (’s avonds laat) en verdwijnt van het bord alsof wel geweest is. De volgende bus kwam toen weer wel maar je staat wel een half uur in het donker te wachten. Ook vanmorgen kwam de bus gewoon niet. Tevens komt het voor dat de bus te vroeg bij een halte vertrekt. Dit moet toch niet kunnen? Kom je bij de halte aan, staat er doodleuk -3 minuten. Het is begrijpelijk dat bussen vertraging kunnen hebben, maar te vroeg vertrekken? Dit soort gedoe komt veel te vaak voor en op deze manier is Arriva geen betrouwbare vervoerder. Je komt te laat op school/werk/afspraak en dat is heel vervelend als je afhankelijk bent van de bus. De kosten van een abonnement liegen er overigens ook niet om!

Betrouwbare dienstregeling en op z'n minst vermelding op de borden wanneer een bus uitvalt.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 16 juli 2015 om 10:18 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
^GB
Webcareteam Arriva