Klacht: kan niet meer fatsoenlijk thuis komen

melisje91 op 12 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo arriva. Mijn vader werkt bij jullie en raadde mij aan om een klacht in te dienen! Ik werk in de stad in maastricht en ik krijg vanaf 18:00 geen bus meer na potteberg (lijn 4) dit is niet normaal! Hoe moet ik savonds nog fatsoenlijk thuis komen na een lange dag werken? Het lijkt mij beter om de lijn 4 door te laten rijden tot 22:00 minimaal! Dit is onnozel en ik ben vast niet de enige. Erger me er iedere keer aan. Het zijn prachtige bussen maar dit is een heel groot minpunt! Hopelijk word er iets aan gedaan. Want ik ging altijd graag met de bus!

Gewenste Oplossing:

Als de lijn 4 potteberg/valkenberg in maastricht langer door blijft rijden dan 18:00! Minimaal 22:00 zou een oplossing zijn! ik heb genoeg mensen achter me staan die ook zo denken. Hopelijk denkt u een beetje mee!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Beste melisje91, Wat naar dat je niet meer thuis kunt komen na 18.00 uur. Wat hiervan de reden is durf ik je niet te zeggen, daarom heb ik je bericht doorgestuurd naar de vervoerkundige. Mocht ik van hem een uitleg krijgen, dan hoor je die nog van me. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva Nederland

Bericht van

8 jaren geleden - Beste Melisje91, Inmiddels heb ik reactie ontvangen vanuit de regio: Arriva heeft de dienstregeling van het stadsvervoer Maastricht en van het streekvervoer in Limburg opgezet volgens de eisen die de provincie Limburg daaraan heeft gesteld. En de Provincie heeft die eisen weer gebaseerd op (onder andere) het gebruik van de buslijnen in de vorige dienstregeling. Op grond van het geringe gebruik van de toenmalige lijnen 9 en 10 in Pottenberg in de avonduren heeft de provincie geconcludeerd dat hier zo weinig vraag naar vervoer was, dat een avondbus niet nodig was. De nieuwe dienstregeling is echter niet in beton gegoten. Als we enkele maanden verder zijn, zullen we het nieuwe vervoerplan evalueren en daarbij betrekken wij uiteraard ook de klachten die er over de verschillende wijzigingen zijn binnengekomen. Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 23 januari 2017 om 06:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 13 januari een reactie vanuit de regio ontvangen en deze teruggekoppeld o.a. aangegeven dat de nieuwe dienstregeling van lijn 4 is niet in beton gegoten is. Als we enkele maanden verder zijn, zullen de vervoerkundigen het nieuwe vervoerplan evalueren en daarbij betrekken ze uiteraard ook de klachten die er over de verschillende wijzigingen zijn binnengekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door