Klacht: intimidatie van chauffeur

op 13 juli 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte meneermevrouw
op 13 juli om 22:08 uur ging ik, mijn moeder en mijn zusje reizen met Arriva. nummer 497 naar Schoonhoven. mijn zusje is op 09-10-2007 geboren ze is 11 jaar en wordt in oktober 12 jaar. ze ging kinder kaartje vragen en de chauffeur was heel gemeen tegen haar dat ze moet een kaart kopen ze lijkt niet 11 jaar. we gaven hem ID kaart maar nog steeds was hij niet tevreden. hij noemde mijn moeder een leugenaar dat ze liegt dat mijn zusje 12 jaar is en in oktober wordt ze 13 jaar.ze heeft mijn zusje gebaard hoe durft hij dat te zegen. Bij elke bushalte stopte hij en kwam hij naar ons toe dat mijn zusje moet een kaartje kopen. mijn zusje was heel erg bang en nu wil ze niet meer met de bus. Als hij niet kan rekenen is niet ons probleem. ik ga maandag naar politie bureau dit is echt discriminatie, omdat wij donkere mensen zijn betekent hij ons zo moet behandelen. mijn zusje zit de hele tijd te huilen thuis. mensen die in de bus zaten sommige zijn mijn buren hebben het gezien en gehoord. Hun willen onze getuigen zijn als ik deze klacht naar politie bureau gaat brengen. mijn moeder een leugenaar noemen waar iedereen erbij is en tegen mijn zusje schreeuwen. we zijn echt niet tevreden vandaag.

sommige chauffeurs zijn wel aardig

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 juli 2019 om 14:38 geantwoord

Beste Diane Karemera,

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Wij zijn het met je eens dat het gemelde gedrag van de chauffeur onacceptabel is. Je reactie heb ik daarom doorgestuurd naar de verantwoordelijke manager met het verzoek de chauffeur ter verantwoording te roepen en op dit voorval te wijzen. Wij vinden het vervelend dat jullie een nare ervaring hebben gehad met één van onze chauffeurs, hiervoor onze welgemeende excuses.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland.
Resh
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door karemera