Klacht: Ik mocht niet instappen en werd vervolgens bijna aangereden

op 12 maart 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen

Ik heb een klacht m.b.t. bus 31 van 8:08 te Leiden. Toen het nog 8:08 was liep ik naar het busperron om in te stappen, ik was nog geen 10 meter van de bus verwijderd en de de deuren werden dicht gedaan en ik mocht niet meer instappen.
De bus ging de bocht om, terwijl ik nog op de rand van het perron stond, waardoor ik vervolgens moest uitwijken anders was ik aangereden. De buschauffeur keek geïrriteerd naar mij.

Ik vind het ronduit asociaal hoe de buschauffeur met deze situatie om is gegaan en ben dan ook zeer ontevreden.

De desbetreffende buschauffeur wordt op de hoogte gebracht van mijn klacht en wordt op zijn gedrag aangesproken.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 maart 2020 om 09:27 geantwoord

Hallo JVerburg,

In je klacht geef je aan dat bus voorbij is gereden toen je nog maar 10 meter verwijderd was van de bus. Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Dit vinden wij vervelend en wij bieden u hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het rijgedrag van onze chauffeurs nemen wij uiterst serieus. Je reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Karen
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door JVerburg