Klacht: iedere dag te laat komen van de bus

op 03 december 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

iedere ochtend heb ik bus 38 via lindenheuvel naar geleen en bus 30 van busstation geleen naar sittard station. aangezien deze bus bijna iedere ochtend te laat is, vraag ik netjes aan de chauffeurs om door te geven dat ze de bus laten wachten op busstation in geleen zodat ik kan overstappen. dit word heel af en toe maar gedaan en heel vaak niet. ik vind dit erg vervelend, want ik word hier erg op aangewezen op me opleiding waardoor ik een hele boel mis op me opleiding.

ik zou tevreden zijn als de bus iedere ochtend netjes op tijd komt of dat de andere bus netjes aan sluit en wacht op de bus zodat we aan gesloten kunnen worden

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 december 2019 om 13:43 geantwoord

Hallo kaylee voragen,

De bussen proberen zo goed als het kan op elkaar te wachten om zo een aansluiting te bieden. Helaas is wachten niet altijd mogelijk omdat dit voor verdere vertraging in de dienstregeling kan zorgen. Natuurlijk is het belangrijk dat onze bussen zo precies mogelijk volgens de dienstregeling rijden. Ik stuur je klacht daarom door zodat deze situatie verder onder de aandacht wordt gebracht. Excuses voor het ervaren ongemak!

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Jan
Medewerker Arriva Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kaylee voragen