Klacht: Het niet verlenen van voorrang

Blue puk op 12 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag maandag 12-6-2017 om 11.35u in Limbricht (Bornerwerg)op de weg versmalling met drempel.
Kwam een bus ons tegemoet. Op die weg versmalling hadden wij voorrang! !!!
De buschauffeur zag ons wel degelijk aan komen rijden, we waren de drempel al aan het passeren. Nog denkt de buschauffeur (omdat hij denkt dat hij groter is ) om voorrang te kunnen krijgen. Nou ik dacht het van niet!!!!! We konden nota bene vol in de rem!!!! Omdat meneer door reed. En nog durft de chauffeur asociaal gedrag te vertonen! !!!! En gebaren aan het maken dat wij achteruit moesten!!!!Volgens mij hebben we tijdens de rijlessen wel duidelijk geleerd hoe de verkeersborden werken!!!! En iedereen hoort zich eraan te houden. En niet met zo’n gedrag te reageren terwijl hij FOUT zat. Weet niet wat u hier mee doet. Maar vind toch dat het gemeld moet worden. Gebeuren al genoeg ongelukken.

Gewenste Oplossing:

Dat meneer er op aangesproken wordt. (Hopelijk doet u dat)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

7 jaren geleden - Beste Blue puk, Wat onprettig dat de bus je geen voorrang gaf bij een wegversmalling. Weet je nog welke buslijn het was? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Beste Arriva, Nee helaas is dat niet bij ons bekend. Was wel de standaart buslijn. Was om 11.35 uur van born naar limbricht. Hopelijk kunt u hier iets mee, Met vriendelijke groet

Arriva

Heeft op 12 juni 2017 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Blue puk,

Dank je voor je toevoeging. Ik zet de melding door naar de teammanager van deze regio zodat het besproken kan worden en de chauffeur er op aangesproken kan worden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door