Klacht: Het niet horen van de bel ,door de chauffeuse ,op lijn 169 richting leiden

op 17 maart 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 maart 2020 om 10:09 geantwoord

Hallo fbekooy,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de chauffeur het indrukken van de stopknop niet ziet. Om uw melding door te sturen, heb ik wat extra informatie van u nodig. In welke plaats was dit en om welke buslijn gaat het? Hoe laat en bij welke halte stapte u zus in? En in welke richting reed de bus?

Karen
Arriva Klantenservice Medewerker

Heeft op 17 maart 2020 om 10:50 geantwoord

Het was de bus 169 ,vanuit Alphen ,marsdiep van 9.20 ,uit stappen weidedreef halte ,aan de hoogewaard ,ondanks roepen waarschuwing ,van ander pas ,ze hoorde het niet.

Reactie van de melder van de klacht fbekooy

3 weken geleden - Natuurlijk nog geen oplossing .moest een eind terug lopen mijn zus is 77 ,jaar schandalig .

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Hallo fbekooy,Bedankt voor uw aanvulling. Uw klacht wordt doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Excuses voor het ervaren ongemak.Met vriendelijke groet, Karen Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door fbekooy