Klacht: Hard rijden en afgesneden

Jeroen2410 op 24 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het voorval was in Strijen de julianastaat op woensdag 24 mei rond 18:25 de bus reed in de richting van de mookhoek…. deze kwam ik echt in het slinger bochtje tegen de dijk op te net voor de water toren. De buschauffeur had er flink de vaart in waardoor hij de bocht wijdt nam en ik moest uit wijken. Hierdoor belande ik tegen de stoep wat resulteerd in een beschadigde band… als ik niet had uitgeweken hadden we zeker elkaar geraakt. Het is wel zonde want het is een auto van een paar maanden oud en rij nu met een beschadigde band. Best wel zonde een beschadigd band onder een hagel nieuwe auto waar ik hard voor heb moet werken….. ben benieuwd naar jullie oplossing hier voor want schade aan m’n spullen door asociaal rij gedrag accepteer ik niet…. en er zaten mensen bij me in de auto dus er zijn getuigen van het voor al.

Gewenste Oplossing:

Oplossing voor beschadigde band

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 mei 2017 om 21:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jeroen2410,

In je klacht geef je aan dat je schade opgelopen aan je auto. Je omschrijft dat je moest uitwijken doordat een buschauffeur de bocht te ruim nam. Hierdoor kwam je auto tegen de stoep aan. Dit vind ik spijtig om te lezen.

Ik adviseer je om het contactformulier op onze website in te vullen: http://bit.ly/2gIVGlg. Je kunt dan kiezen voor de optie schade of letsel.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door