Klacht: Halte overgeslagen

op 12 februari 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De lieftallige busschauffeur die vanochtend met bus 164 langs Lelystad Oostranddreef zou rijden heeft besloten om in plaats van langs mijn halte te rijden een kortere weg te nemen en daarbij mijn halte over te slaan. Ik zag hem letterlijk wegrijden, gelijk naar rechts terwijl hij officieel langs de rotonde moet rijden om langs mijn halte te komen. Belachelijk, echt het toppunt voor mij als het gaat om bussen in Lelystad. Ik heb nu al vaak gehad dat ik zit te wachten in een bus op station centrum en de busschauffeur zelf veel te laat komt opdagen en andere vervelende ervaringen. Top bezig Arriva!

Wanneer ik tevreden ben? Als mijn halte zeg maar gewoon wordt meegenomen wanneer ik sta te wachten.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 februari 2020 om 08:51 geantwoord

Beste MorenaValeria,

Wat jammer om te lezen dat de bus niet bij de halte is geweest waar je stond te wachten. In je klacht geef je aan dat het om lijn 164 gaat. Deze lijn wordt niet door ons gereden, maar door OV Regio IJsselmond. Ik adviseer daarom contact op te nemen met OV Regio IJsselmond.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https:bit.ly2aSlk6X.

Groet,

Sietse
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door MorenaValeria