Klacht: geld terug na uitcheck gemist

Anne Diederen op 25 april 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 9 maart jl. heb ik een uitcheck gemist. Probeer al herhaaldelijk sinds die datum geld terug te krijgen en krijg steeds een (0) voor geschoteld. Terwijl er staat geschreven:
Er zijn (nog) geen ritten gevonden waarbij niet is in- of uitgecheckt. Het kan enige tijd duren voordat je je saldo kunt terugvragen. Ook al zie je in je OV-reishistorie op www.ov-chipkaart.nl of in de app al dat je een check-in of check-uit gemist hebt. In de meeste gevallen kun je je saldo binnen 15 dagen (?) terugvragen.

Dat er aandacht besteed wordt aan mijn verzoek geld terug te krijgen voor het missen van een uitcheck op 9 maart 2022.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Anne Diederen, Begrijpelijk dat je dit dan graag opgelost zou willen hebben. Hiervoor hebben we echter nog wat meer informatie van je nodig. Graag ontvangen we van jou nog: - De halte waar je uitstapte Je zou dit het beste door kunnen geven via één van de contactopties die je hier kunt vinden: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1.htm en dan kunnen we dit meteen voor je regelen. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden. Met vriendelijke groet, Hillie Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Anne Diederen

1 jaar geleden - Mijn EBAN nr. is NL71RABO0129215678. Ik stapte uit aan halte Heer Kerk of De Leim (weet ik niet meer precies, is al zo lang geleden). Mensen van boven de 80 doen niet aan twitter of facebook. Allemaal drempels om geen geld terug te vragen? Anne Diederen (OV-chipkaart nr. 3528 0400 9036 9490 geldig tot 06-08-2025).

Arriva

Heeft op 15 augustus 2023 om 21:59 geantwoord

Beste Anne Diederen,

Hopelijk heb je inmiddels je geld terug gehad. Is dit niet het geval, dan kun je dit alsnog terugvragen via arriva.nl/contact.

Helaas kunnen wij dit niet voor je doen via Klacht.nl, omdat we door privacyregels de contactgegevens die je achterliet in je Klacht.nl-profiel niet meer kunnen zien.

We raden je aan om je IBAN en OV-chipkaartnummer uit je reactie te halen. Deze gegevens kunnen misbruikt worden door fraudeurs. Deze reacties zijn namelijk openbaar.

Onze excuses voor het ongemak.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva