Klacht: Geen hulp gekregen

op 11 mei 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Omdat er geen treinen rijden van groningen naar hoogezand, heb ik de bus moeten nemen. Ik was samen met mijn dochter en kinderwagen omstreeks 19.08 uur wat het reizen met de bus nogal lastig maakt. Hierop zag ik de man van de controle en vroeg hem om hulp. De man wilde niet helpen en gaf aan dat dit de regels waren ivm corona. Hierop zei ik Wat een regels met corona waarop de man op een erg denigrerend manier zei Ja en jij gaat winkelen tijdens corona? Gelukkig groeit mijn baby van 2.5 maand snel en had ik nieuwe kleertjes nodig.

De manier van communiceren heb ik niet als prettig ervaren en vind ik ook niet dat dit past bij een bedrijf als arriva wat vriendelijkheid uitstraalt.

Op zijn minst vind ik dat er zeker een gesprek plaats moet vinden met deze man. Ik weet niet wat de normale gang van zaken is bij arriva met dit soort klachten. Ik ben in iedergeval teleurgesteld in deze man. Ik vind het blijven praten en uitleggen altijd belangrijk, dat is niet wat deze man deed.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 mei 2020 om 23:14 geantwoord

Beste Raneem,

Wat jammer om te lezen dat je dit ervaren hebt. De oproep is om alleen te reizen wanneer dit noodzakelijk is. Hier valt niet onder dat je gaat winkelen. Via onderstaande link kun je er ook meer over lezen.
https:www.rijksoverheid.nlonderwerpencoronavirus-covid-19verkeer-vervoer-en-reizenverkeer-en-vervoer

Helaas kunnen onze medewerkers je ook niet helpen wanneer hierbij niet de 1,5 meter maatregel gehandhaafd kan worden.

Ik begrijp dat je de manier van communiceren niet prettig vond. Daarom stuur ik je bericht door zodat dit besproken wordt.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Gerard
Afdeling klantenservice Arriva