Klacht: Geen bus

op 03 december 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond ruim op tijd bij de bushalte, en hij zou om 06:21 aankomen bij bushalte Bravis Ziekenhuis. Maar er is geen bus geweest. Ik was om 6:15 al in de straat waar de bus langs rijdt dus ik had hem gezien als hij eerder was. Het is nu 6:37 en ik mis mijn trein, omdat er geen bus is gekomen of hij was veel te vroeg en er is ook niks aangegeven op 9292.

Ik ben tevreden wanneer die bus gewoon een keer aankomt wanneer die aan moet komen en anders dat het aangegeven wordt op 9292.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Hallo Aliciavdw,Zou je willen aangeven met welk lijnnummer je wilde reizen en in welke richting?Met vriendelijke groet,Jan Medewerker Arriva Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Aliciavdw

6 dagen geleden - Ik wilde met bus 22 richting Bergen op Zoom station

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 december 2019 om 14:59 geantwoord

Beste Aliciavdw,

Bedankt voor je reactie. Helaas lukt het me niet om te achterhalen waarom de bus niet is geweest. Je melding heb ik daarom intern doorgegeven in de regio. Daar zal je bericht verder uitgezocht en besproken worden.

Excuses voor het ongemak dat je hebt gehad omdat de bus niet is geweest op 3 december. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Aliciavdw