Klacht: Foto’s maken in de trein

op 15 mei 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Namens mij een vriendin schrijf ik deze klacht. In de ochtend van 15 mei werd tijdens onze treinreis van Kerkrade naar Sittard (8:088:43) onverwachts foto’s gemaakt. De man stapte in in Heerlen en kwam bij ons zitten, hij zat raar met zijn mobiel. Wij dachten van zal wel zo zitten, maar achteraf kwamen 2 meisjes naar ons toe die dat hebben gezien en vertelde dat ons pas nadat hij weg was. Het was een man met lang grijs haar een bril en een zwart T-shirt en was best flink. We zaten aan de machiniste kant richting Sittard in de voorste trein. Ik hoor graag wat jullie ermee doen. Maar dit vind ik niet fijn.

Altijd behalve vandaag.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 dagen geleden - Beste desireeAlidaVerbrugfeb,Wat een vervelende situatie maakten jullie mee in één van onze treinen. Heb je voor mij de vertrektijd van deze trein vanuit Kerkrade Centrum?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht desireeAlidaVerbrugfeb

6 dagen geleden - 8:08 in Kerkrade Centrum.

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 mei 2019 om 16:27 geantwoord

Beste desireeAlidaVerbrugfeb,

Dank je wel voor je aanvulling. We sturen het intern door naar onze veiligheidsafdeling.

Als je wilt, kun je aangifte doen bij de politie. Zij zijn de enige organisatie die de camerabeelden in kunnen zien.

We vinden het erg jammer dat je je onveilig voelde in onze trein.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door desireeAlidaVerbrugfeb