Klacht: Extra kosten

op 08 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag zat ik in de bus (lijn 41) Heerenveen-Balk van 4uur. Toen wij de snelweg op gingen, kwam de buschauffeur erachter dat er iets niet klopte. Hij stopte de bus, en zei verder helemaal niks. Ik vind dit een enorme min punt, normaal als er iets is word er gelijk uitgelegd wat er aan de hand is, of waarom de bus stop gezet word. Hierna heeft hij de bus weer gestart, en is hij terug gereden naar Heerenveen. Dit heeft mij 3euro extra gekost om alsnog thuis te komen. Ik zou dan ook graag mijn geld terug willen krijgen, want dit is niet de eerste keer dat de bus kapot gaat, en ik extra moet betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 juli 2015 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
^GB
Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jantinee92