Klacht: Examen gemist door vertraging …..

DylanBrabant op 21 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had vandaag om 14:00 examen van Nederlands een presentatie geven. Ik was volgens jullie dienstregeling om 13:45 bij de bushalte sportzone ( Milaanstraat in Sittard ). De bus zou om 13:39 vertrekken op het station in Sittard. Dit was buslijn 36 Sittard via Jabeek. De bus kwam rond 13:42 ( dit was nog geen probleem ) vervolgens bleef hij tot 13:52 staan. Om 13:52 vertrok hij eindelijk. Tot mijn grote verbazing reed de bus de hele andere kant op. Ik spraak de buschauffeur hierop aan, zij reageerde een beetje verward en wist niet eens waar ze naartoe moest, volgens haar werkte niets van de bus. Haar navigatie en ze kon geen contact maken met anderen buschauffeurs antwoorden ze. Ik stapte bij het centrum van Sittard uit en daarna de bus terug gepakt na het station. Ik was voor deze vertraging 15 min te laat daarvoor ik mijn presentatie niet meer kon geven. Hierdoor loop ik mijn diploma misschien wel mis en dit omdat de bus verkeerd reed terwijl dit niet hoor. Ik ben daarom diep teleurgesteld dat arriva niet op de afgesproken tijd vertrekt en daarbij de hele anderen kant opging. Daarbij snap ik dat bussen ook vertraging hebben, maar dit was wel extreem vond ik, daarom dat ik ook deze klacht indien. Hopelijk wordt mijn klacht serieus genomen, want ik wil wel gewoon aan het einde van dit jaar mijn diploma hebben. Hopelijk snapte jullie mijn situatie, want ik zit deze situatie behoorlijk vervelend om het netjes uit te drukken dat ik mijn presentatie op school ben misgelopen hierdoor …..

Graag zo spoedig mogelijk een reactie van u !

Met vriendelijke groet,

Dylan Brabant

Gewenste Oplossing:

Dat jullie kunnen aantonen dat de bus duidelijk vertraging had en dat de bus de verkeerde kant opging. Ik hoop dat arriva hun fout toegeef en mijn een mail terug sturen met bewijs dat de buschauffeur een fout gemaakt heeft, want hierdoor kan ik mijn presentatie gewoon herkansen. Hopelijk kan dit geregeld worden voor mij dat ik gewoon mijn presentatie alsnog kan doen.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 december 2016 om 17:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste DylanBrabant,

Spijtig om te lezen dat de bus te laat van de halte is vertrokken en verkeerd is gereden en je hierdoor te laat was voor je examen.
Ik kan me voorstellen dat je hier flink van baalt.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de desbetreffende medewerker. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad vandaag.
Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

DylanBrabant

Heeft op 10 januari 2017 om 11:55 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Beste Arriva, het is nu al enkele weken geleden dat ik een klacht heb ingediend bij jullie, echter heb ik hier nog steeds geen reactie op gekregen. Ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk alsnog een reactie krijg. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Dylan

Alle klachten die gemeld zijn door