Klacht: Eticket

op 20 juni 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste OrkaFan,Met welk e-mail adres is het e-ticket besteld?Groet,Zoë

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juni 2020 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste OrkaFan2020,

Wij vinden het vervelend dat je je e-ticket niet hebt kunnen gebruiken. Helaas is het ons onbekend waar het mis gaat. Je kunt hiervoor een restitutieverzoek indienen via het contactformulier: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier-1.htm. Vergeet hierbij je IBAN niet te vermelden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Met vriendelijke groet,
Resh
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door OrkaFan2020