Mijn Klacht:
Na eerder al een klacht in te hebben gediend, zal ik het nu maar nog eens proberen.
Beste Arriva,
soms zit ik jullie treinstellen en dan voel ik mij meestal wel op mijn gemak, aangezien ik elke dag 2x een uur moet reizen op jullie traject vanwege school. Ik heb moeite met dit jaar te halen en soms, héél soms, dan brengen jullie mij alleen nog maar méér moeite.
Ik kom vaker te laat (vooral de laatste tijd) door verschillende types storingen: overwegstoringen, wisselstoringen en soms blijkt een trein zó veel zin te hebben in een storing, dat hij uiteindelijk gestrand tussen twee stations in blijft staan.
Laatst maakte ik al 2 keer werkzaamheden in het weekend mee, oké, dat kan wel als er gewerkt wordt aan bepaalde zaken die storingen zoals hierboven genoemd zouden kunnen voorkomen, maar helaas pindakaas: dit is tot nu toe niet verbeterd.
Ik moet toegeven, ik heb mijn ouders behoorlijk leeg gemolken aan treinreizen toen ik nog niet over een studenten-OV beschikte. Allemaal omdat ik heel graag mijn opleiding wil behalen. Daarnaast betaal ik hedendaags nog steeds veel als ik in het weekend moet reizen als ik de bedragen vergelijk met het reisgemak. Het is gewoon niet meer prettig om trein te reizen, sinds Arriva dit traject heeft overgenomen.
Hieronder kan ik trouwens video’s en/of foto’s toevoegen, maar ik denk niet dat dit nodig is aangezien er altijd veel mensen naast mij die last hebben van alle drama op dit traject.
Gewenste Oplossing:
Ik kan wel zeggen dat ik blij ben als er geen storingen meer zijn, maar dit kan nooit compleet verholpen worden. Een vergoeding, althans, zou prettig zijn.
