Klacht: Doorrijden na zwaaien

op 04 december 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 4-12 reed lijn 316 door om 18.01 uur door nadat 4 personen incl. het licht van hun mobiele telefoon duidelijk zwaaide. Bus zat niet vol (was zelfs ver leeg) en was tevens 10 min te laat. De buschaffeuse keek nijdig en reed verder. Tevens is deze bus over het algemeen te laat en kan ik er niet van op aan. Ik ga ruim 13 jaar met de bus mee en dit heb ik nooit meegemaakt.

Ik ben tevreden als ik er zeker van kan zijn dat deze bus op tijd komt (of redelijk op tijd) en dat deze niet zomaar door zal rijden. Ik zou graag willen weten waarom deze medewerkster doorreed. Tevens zou ik willen weten of er arriva traject-abonnementen bestaan, aangezien ik enkel tussen Lage Vaartkant en Vlaszak reis wat me dagelijks best wat kost, terwijl ik reiskosten ontvang.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Quirinezwaans,Niet leuk om te lezen dat de bus is doorgereden. Begrijpelijk dat je baalt.Zou je aan kunnen geven bij welke halte je stond te wachten, in welke plaats en in welke richting je wou reizen?Traject abonnementen voor de bus hebben we niet. Abonnementen vind je in de webshop op onze website arriva.nl.Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Quirinezwaans

1 week geleden - Om 18.01 uur (oorspronkelijke vertrektijd is 17.51 ) bij halte Vlaszak te Breda richting Etten-Leur halte Lage Vaartkant.

Arriva

Heeft op 04 december 2019 om 19:02 geantwoord

Bedankt voor je reactie.

Helaas kan ik niet achterhalen waarom de chauffeuse is doorgereden, excuses hiervoor. Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Daarom geef ik je klacht intern door in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en besproken met de desbetreffende chauffeuse. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door Quirinezwaans