Klacht: Doorrijden na aanrijding

adulijn op 21 juli 2023 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 20 juli is mijn echtgenoot aangereden door een bus van Arriva. Bij de rotonde op de 208 in Hillegom. Ter hoogte van de Molenstraat en de Wilhelmina laan. Zij kwam op haar fiets van de Molenstraat en schatte al in dat de bus weleens niet zou stoppen. Daarom stopte ze. Maar omdat de bus de bocht te kort nam pakte hij met zijn achterwiel de voorkant van haar voorwiel mee. Met als gevolg dat er een flinke slag in haar voorwiel zit en er niet meer gereden kan worden.Ook moet de voorvork worden nagekeken want deze was ook geraakt .Graag een reactie. Tijdstip ongeval 14.30 uur Hoop iets van U te vernemen. Ad Ulijn 0638 269 319

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de schade

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juli 2023 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste adulijn,

Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Arriva

adulijn

Heeft op 22 juli 2023 om 14:11 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Door het ons zo moeilijk te maken kost het ons veel tijd en stress .Daar ben ik niet blij mee.

Alle klachten die gemeld zijn door adulijn