Klacht: Deuren niet open

Esmee de jong op 08 juli 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Helaas is het mij vandaag, voor de zoveelste keer overkomen, dat ik op tijd op het station was en dat ik samen met een jongeman een minuut voor de deuren stond, het knopje bleef indrukken, maar de deuren niet wilde openen. We zwaaiden naar de chauffeur en het was erg duidelijk dat wij erin wilden aangezien wij op tijd waren. De chauffeur wachtte even en reed vervolgens gewoon weg.

Als chauffeurs er aan worden herinnerd om even goed op te letten en te kijken of de deuren gewoon open kunnen zodra er mensen proberen in te komen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Esmee de jong, Wat naar dat jullie niet konden instappen omdat de deuren niet open gingen. Kunt u aangeven waar dit gebeurd is en bij welke lijn? Ik zou uw melding graag willen doorzetten naar de desbetreffende regio. Met vriendelijke groet, Chantal Klantenservice Arriva

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 15:21 geantwoord

Beste Esmee de jong,

We hebben al een tijdje niets meer van je gehoord.

Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Esmee de jong