Klacht: De chaffeur doet met opzet de deur niet open en laat mensen naar keuze instappen

Janvhalst op 17 november 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Chaffeur kijkt boos en besloot mij niet in de bus te laten en 2 oudere mensen wel via de achterkant hij vond dat ik op de volgende bus kon wachten. Meerdere mensen in en rond on de bus noemden het dan ook discriminatie op het hoogste niveau
Ik ben hierdoor te laat voor mijn werk en dat word niet gewaardeerd ik zal als dit tot ontslag zal leiden mijn best doen om de chaffeur aansprakkelijk te stellen voor het verlies van mijn salaris want het is niet de 1e keer
En ik niet eerder akkoord zal gaan dsn ontslag van deze chaffeur het is een baan waarbij menselijkheid naar mijn mening op nr 1 staat als buschaffeur naast de veiligheid natuurlijk
Nu is mijn geluk dat ik jursit ben en ik hier wel degelijk weet hoe ik dit zwaar kan maken voor deze discriminerende chaffeur. Het kenteken is 24bbh7
Ik zal zeggen doe hier iets goeds mee want als er zo door meerdere mensen over je chaffeur gesproken word dan hoort hij hier niet thuis op de positie die hij heeft
En discriminatie is als u het mij vraagt het ergste mens onterende wat je iemand aan kunt doen op die positie

Gewenste Oplossing:

Ontslag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Janvhalst, Wat jammer om te lezen dat je herhaaldelijk deze nare ervaring hebt gehad met onze chauffeur. Ik begrijp dat dit teleurstellend is en dat je hier melding van maakt. Klachten over onze werknemers nemen wij uiterst serieus. Ik zou je bericht graag intern doorsturen, maar heb daarvoor aanvullende informatie nodig. Om welke buslijn gaat het en in welke richting reed deze? Bij welke bushalte en in welke plaats wilde je instappen? En op welke datum en tijd was dit? Ten slotte zou ik graag willen vragen of je persoonlijke informatie nog correct is, en of wij deze mogen koppelen aan de melding. Ik wacht je reactie af. Met vriendelijke groet, Jord Arriva Klantenservice Medewerker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 januari 2022 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Janvhalst,
Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Janvhalst