Klacht: De bus stopt niet

op 13 oktober 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Stop bus is niet gestopt terwijl ik duidelijk klaar stond. Hij moest om 18:36 stoppen in Houthem St. Gerlach maar Reed door.

Ik zou hiervoor een vergoeding willen omdat ik hierdoor te laat op mijn werk ben gekomen.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 13 oktober 2019 om 13:10 geantwoord

Beste Amanda,

Je geeft aan dat de chauffeur de halte Houthem St. Gerlach voorbij reed terwijl je kenbaar maakte dat je mee wilde reizen.

Wij verwachten van onze chauffeurs dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en besproken met de chauffeur. Excuses voor het ervaren ongemak.

Ter compensatie voor het ervaren ongemak ontvangt je via de post een dagkaart bus. Voor de voorwaarden verwijs ik je naar de achterkant van deze kaart.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice