Klacht: De bus is vroeg vertrokken

S.khorsani op 23 augustus 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vorige maand, op 27-07-2022 om 12:22, buslijn 154 naar Holwerd eerder weg gegaan en ik heb bus gemist. Ik was aan het werk toen ik naar station gekomen was 12:20 en toen ik bij de bus kwam, zag ik hem we gegaan. Irritant het was niet normaal de bussen moeten altijd op tijd vertrekken niet te vroeg. Ik heb mijn bus gemist. Dus ja ik heb tot mijn huis gelopen.

Op tijd vertrekken bussen niet te vroeg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste S.khorsani, Wat jammer om te lezen dat je de bus hebt gemist doordat hij te vroeg vertrok. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Lijn 154 van Leeuwarden naar Holwerd vertrekt tijdens de vakantie dienstregeling niet om 12.22 uur, maar om 12.52 uur. Gaat het wellicht om een andere bus? Met vriendelijke groet, Jill Arriva Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht S.khorsani

1 jaar geleden - Ik heb de tijd verkeerd geschreven sorry het was om 00:22 uur en de bus lijn 154 vertrokken om 00:20 uur. Spijt mee.

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 15:17 geantwoord

Beste S.khorsani,

Hierbij laten wij je weten dat Arriva al een tijdje niet meer inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door S.khorsani