Klacht: Dagkaart

Sabrine Crutzen op 05 juli 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren ben ik voor het eerst in tijden weer met de bus gegaan van heerlen naar born moest ik. Daarbij gebruikte ik mijn ov kaart. Op de terug weg zei de chauffeur tegen me dat een dagkaart goedkoper zou zijn €6,50 werd me verteld. Vandaag moest ik weer met de bus en pin ik voor een dagkaart. Er stond €8,50 op die ik dus nu betaald heb en is niet voordeliger dan de ov kaart. In ieder geval die route. Ben nu flink teleurgesteld.

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld wat ik teveel betaald zou hebben, terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemorgen Sabrine, Je geeft aan dat je vandaag meer voor je busreis van Heerlen naar Born hebt betaald dan gisteren. Ik begrijp dat dit minder prettig is! Met welke lijnnummers heb je gisteren en vandaag gereisd? Met vriendelijke groet, Jan Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik reis met lijn 40 en lijn 35 retour. Met vriendelijke groet, Sabrine Crutzen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 juli 2018 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sabrine Crutzen,

Bedankt voor de aanvullende info. Dat zou niks uit moeten maken. Vervelend dat er verschil in de prijs zit. In dit geval adviseer ik je dit te melden via het contactformulier op onze website.
Dan zoeken we het verder voor je uit.

https:www.arriva.nlconsumentenservice-contactcontact-met-arriva-1contactformulier.htm

Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door