Klacht: Chauffeur rijdt vreselijk en kijk filmpje mobiel

op 02 augustus 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zat in de bus lijn 2 van de vanuit de stad 9613 was nummer in de bus. ik kwam 15:49 aan op weerhuysgaard chauffeur was op mobiel film aan het kijken en reed heel de weg gas rem gas rem gas rem werd er misselijk van en was een of andere komiek op telefoon aant kijken tijdens de hele rit.

Gewenste Oplossing:

Als hij aangesproken wordt en ik mijn rit geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 augustus 2020 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rachel91ccc,

Om je melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- Plaats en instaphalte
- Richting van de bus
- Tijdstip van instappen
- Datum voorval

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Met vriendelijke groet,
Resh
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rachel91ccc