Klacht: Chauffeur loopt rond de bus en laat de mote lopen

op 27 juni 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lyn 54 stationsplein valkenburg chauffeur maakt weg werp gebaren en de taal zal ik maar niet noemen hy de motor constant lopen als hier stopt en loop dan ook ook nog zelf rond de omgeving van de bus tenminste hy hoort hen by aankomst uit te zetten voor stank en lawaai en dat hem gevraagd en alleen maar wegwerp gebaren Eerst volgende keer zullen wy de bus uitzetten hou daar maar rekening mee wy zyn t zat lyn 54 naar gulpen om 1350u Busnr9069

Uit zetten By aankomst en geen wegwerp gebaar is anti reclame

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste [email protected],Wat jammer om te lezen dat je overlast van onze bussen ervaart en dat je niet tevreden bent over onze medewerker. Dat is niet fijn!Dreigementen als Eerst volgende keer zullen wy de bus uitzetten hou daar maar rekening mee accepteren we niet. We snappen dat je boos bent door de overlast, maar onbevoegd een bus betreden, kan niet. Dit mag normaal al niet, maar in de huidige tijden zeker niet. Het is voor reizigers niet toegestaan om voorin de bus te komen. Door het coronavirus bestaat er dan een kans op besmetting van onze medewerker.Ik wil je klacht graag registeren in het systeem, zodat de klacht besproken wordt met de chauffeur. Mag ik de gegevens gebruiken die je opgaf tijdens het aanmaken van je account?Ik registreer je klacht in ons systeem en je krijgt dan per e-mail antwoord van ons. We gebruiken je gegevens alleen voor het behandelen van je klacht. Voor meer info over ons privacybeleid: arriva.nl/privacyMet vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 weken geleden - Jullie mogen ons wel lastig vallen en wy mogen de bus niet uitzetten en jullie verschuilen zich achter corona ik hoop dat de laaatste keer is geweest anders lossen wy t op want jullie nemen t niet serieus

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Nogmaals: dreigementen gaan niet werken.Ik wil je klacht graag registeren in het systeem, zodat de klacht besproken wordt met de chauffeur. Mag ik de gegevens gebruiken die je opgaf tijdens het aanmaken van je account?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]