Klacht: Chauffeur

op 03 december 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 2 december om 15:00 uur op de Zandbergsweg te Hoensbroek werd ik afgesneden door de chauffeur van lijn 21. Om niet door de bus geraakt te worden werd ik gedwongen om met mijn fiets de stoep op te rijden met als gevolg een lekke band aan de voorzijde.

Gewenste Oplossing:

Kosten vergoeden van mijn lekke band die in zijn geheel vervangen diende te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 december 2019 om 06:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Dennis,

Dat is niet fijn om te lezen. Wil je een formulier op onze site invullen. Wij sturen je dan een aansprakelijkheidsbrief. Zie volgende link. https:www.arriva.nlformulierdeel-je-reiservaring.htm.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Josje
Arriva Klantenservice Medewerkster

Alle klachten die gemeld zijn door DAPVOE