Klacht: Chaffeuse bus 15 richting papendrecht, 12 aug 21:15

op 12 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdagavond nam ik bus 15 richting papendrecht, ik wilde uitstappen bij de meent en stapte op in Dordrecht. De bus leek de normale route te nemen tot ze bij de eerste rotonde na de burgemeester Keijzerweg ineens omdraaide en richting Rotterdam reed. Via de snelweg en onder de tunnel door. Er van uit gaande dat de bus een omleiding reed bleef ik met mijn oortjes inzitten. (Wat mij moet lijken te kunnen, iedereen heeft tegenwoordig nml oortjes in in de bus. Voor de rest stonden nergens omleidingen aangegeven dus moet je er van uit gaan dat de bus je nomaal op bestemming brengt. Ik gebruik nml verschillende reis apps en geen enkel ga deze omleiding aan) Tot ik vervolgens via Maasplaza dordrecht weer in kwam gereden. Ik ken deze wegen niet, dus was mij van geen kwaad bewust. Vervolgens liep ik naar voren om te vragen of de chaffeuse niet naar de meent ging. Zij antwoordde daarop dat zij me had geroepen, maar dat ik niet had gereageerd dus dat ze door was gereden. Ten eerste kan het nooit zo zijn dat zij mij heeft geroepen, want dan had ik dat door mijn muziek heen gehoord. Was duidelijk te zien dat ik muziek aan had. Ten tweede vind ik het schandalig dat er totaal een moeite werd gedaan om mij te laten weten dat ik uit had moeten stappen. De chauffeuse had ook de bus bij de bushalte stil kunnen zetten om het me te laten weten. Of de persoon wie de hele reis bij haar stond mijn kantwoord op kunnen sturen. Zij leken elkaar namelijk te kennen. En tot slot vind ik nog het meest schandalig dat ik vroeg of ik überhaupt wel in papendrecht kon komen en ik zonder pardon te horen krijg dat ik zelf uit moet zoeken hoelaat en waar ik de bus moet pakken en dat ik de bus uit moest omdat dit de eindhalte was.

Gewenste Oplossing:

Tot nu toe altijd. Afgelopen weken was waren er werkzaamheden tussen breda en dordt dus moest ik elke keer een half uur langer reizen. Juist daarom was ik blij dat ik er nu snel kon zijn, was ik nog anderhalf uur onderweg...

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 dagen geleden - Beste Xmichel, Jammer om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Begrijpelijk dat je ervan baalt dat je niet op je bestemming bent gekomen en de communicatie niet duidelijk was. Zou je nog aan kunnen geven wat de chauffeuse als reden heeft gegeven dat ze niet de reguliere route heeft gereden maar van de route is afgeweken? Zodra ik je reactie heb ontvangen geef ik je klacht intern door in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Xmichel