Klacht: Bustijd

op 27 april 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 3 van Rosmalen naar central Hertogenbosch willen pakken nu. Komt de bus WEER veel te vroeg. Bus hoort 47 bij halte te zijn en om 42 reed de bus voorbij. Bus dus gemist. Arrvia zegt heel leuk dat de lijn bussen in stad 3 min te vroeg mogen komen. Prima maar dit was al 5.die 5 minuten kunnen veel schelen voor ov reizigers. Echt te dom voor woorden dit, buschauffeur met haast.

Als de buschauffeur gewoon eens aan hun tijd houden in plaats achterlijk gedoe met gewoon doorrijden veel te vroeg.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Bernice Heeren, Wij vinden het vervelend te vernemen dat je reis niet naar verwachting is verlopen. Ben je er van op de hoogte dat we vandaag op Koningsdag (27 april), volgens de zaterdag dienstregeling rijden? Mocht het dan nog niet overeen komen dan ontvangen wij graag de halte waar je wilde instappen. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland. Met vriendelijke groet, Resh Medewerker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Bernice Heeren

2 weken geleden - Ik ben op te hoogte van de zaterdagdienstregeling op Koningsdag maar had ook gekeken met 9292 en als het goed is moet die website gewoon de juiste tijden aangeven lijkt me. En daarop stond duidelijk 47 zou die moeten komen en om 42 zag ik de bus voor mijn neus wegrijden. Ik was dus echt dik op tijd. De bushalte heet Van Broeckhovenlaan.

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Bernice Heeren, Bij welke halte wilde je instappen en hoe laat? Met vriendelijke groet, Jill Arriva Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Bernice Heeren

2 weken geleden - Bushalte Van Broeckhovenlaan in Hertogenbosch om 16:47

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Bernice Heeren, De bus had inderdaad op dat tijdstip bij de halte moeten komen. Het lijkt erop dat de bus niet heeft gereden, helaas kan ik de reden niet achterhalen. Excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden. Met vriendelijke groet, Jill Arriva Klantenservice Medewerker

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 april 2021 om 21:37 geantwoord