Klacht: Bussen komen niet opdagen

Aylinnverhoeven op 07 juli 2022 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dit is nu al de zoveelste keer dat de bussen van 305 oss-eindhoven eindhoven-oss niet op komen dagen, allemaal heel vervelend dat je te weinig personeel hebt, maar haal de bussen die niet rijden tenminste uit de app.. ik wordt elke keer weer opnieuw verrast als de bus in eens niet komt

Zorgen voor meer personeel, vooral in de ochtend uren! Zodat mensen niet steeds te laat komen op het werk

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Aylinnverhoeven, U geeft aan dat buslijn 305 vaak niet op komt dagen, dit vinden wij heel naar om te lezen, onze excuses daarvoor. We gaan uw melding doorzetten naar de regio zodat hier rekening mee gehouden kan worden. Met vriendelijke groet, Michelle Klantenservice Arriva

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 juli 2023 om 15:22 geantwoord

Beste Aylinnverhoeven,

We hebben al een tijdje niets meer van je gehoord.

Hierbij laten wij je weten dat Arriva niet inhoudelijk reageert op klachten via deze website. Mocht je een klacht hebben neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt ons gemakkelijk via WhatsApp. Kijk voor alle andere contactmogelijkheden op arriva.nl/contact

Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Aylinnverhoeven