Klacht: Bussen die niet komen opdagen

Lindsey12345 op 28 maart 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta nu al voor de 2e keer op een bus te wachten die gewoon niet komt opdagen. Ik werk zelf ook en ik kom hierdoor te laat op me werk waardoor ik zelf ook problemen krijg. Ook niks gemeld in de app of op Facebook dat de bus niet komt. Vindt het echt niet kunnen dat mensen gewoon staan te wachten op een bus die niet komt. Het gaat over de bus 56 naar valkenburg.

Als me bus op de aangegeven tijd komt opdagen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Beste Lindsey12345, Wat balen dat er geen bus kwam. Dat is niet fijn. Heb je voor mij je vertrekhalte en de vertrektijden van deze bus? Houd er rekening mee dat de bussen in Limburg vanaf vandaag ook op zaterdag een zondagdienstregeling rijden i.v.m. de gevolgen van het coronavirus. Kijk voor details op de Limburg-pagina op arriva.nl corona of klik bij Arriva.nl op de coronamaatregelenbanner . Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 april 2020 om 08:23 geantwoord

Beste Lindsey12345,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 28 maart 2020.

Daarom sluiten we deze melding af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva