Klacht: Busschafeur die erg onvriendelijk is

op 14 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis vaak met de bus van het traject tiel-wageningen. (bus 44) Mijn klacht gaat over een busschafeur die vaker op dit traject rijd.

Ze heeft deze ochtend in bus 44 naar Tiel gereden. Deze bus kwam aan om 7:57.

Deze busshafeur heeft altijd vertraging, zowel als ik naar wageningen reis of als ik naar tiel reis. Vanochtend heb ik dan ook mijn trein gemist omdat de bus 5 minuten vertraging had. Dit gebeurd vaak bij deze busshafeur. dat vind ik erg vervelend. Ook laat ze ons buiten staan als de bus er al is, dan laat ze iedereen pas de bus in als deze bijna vertrekt.

Ze is kortom niet heel vriendelijk en heeft ook altijd vertraging waardoor ik vaak mijn bus of trein mis.

Dank u wel voor uw tijd,
Ik hoop dat er iets aan gedaan word.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn bus niet meer zo vaak vertraging heeft en als deze busschafeur wat vriendelijker zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 dagen geleden - Beste IsabelleVoorn, Wat jammer dat je dit ervaart in één van onze bussen. Om je klacht in behandeling te nemen, hebben we nog het volgende van je nodig: - vertrekhalte - vertrektijd Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door IsabelleVoorn