Klacht: Busschafeur die erg onvriendelijk is

op 14 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis vaak met de bus van het traject tiel-wageningen. (bus 44) Mijn klacht gaat over een busschafeur die vaker op dit traject rijd.

Ze heeft deze ochtend in bus 44 naar Tiel gereden. Deze bus kwam aan om 7:57.

Deze busshafeur heeft altijd vertraging, zowel als ik naar wageningen reis of als ik naar tiel reis. Vanochtend heb ik dan ook mijn trein gemist omdat de bus 5 minuten vertraging had. Dit gebeurd vaak bij deze busshafeur. dat vind ik erg vervelend. Ook laat ze ons buiten staan als de bus er al is, dan laat ze iedereen pas de bus in als deze bijna vertrekt.

Ze is kortom niet heel vriendelijk en heeft ook altijd vertraging waardoor ik vaak mijn bus of trein mis.

Dank u wel voor uw tijd,
Ik hoop dat er iets aan gedaan word.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn bus niet meer zo vaak vertraging heeft en als deze busschafeur wat vriendelijker zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste IsabelleVoorn,Wat jammer dat je dit ervaart in één van onze bussen. Om je klacht in behandeling te nemen, hebben we nog het volgende van je nodig: - vertrekhalte - vertrektijdMet vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste IsabelleVoorn,Helaas hebben we een tijdje niets van je gehoord.m je klacht in behandeling te nemen, hebben we nog het volgende van je nodig: - vertrekhalte - vertrektijdMet vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 mei 2019 om 18:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste IsabelleVoorn,

We hebben al een maand niets van je gehoord. Daarom sluiten we deze klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door IsabelleVoorn