Klacht: Buslijn weggehaald

op 30 april 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 23 van Veendam naar Winschoten in Groningen rijdt via een andere weg. Voor de veranderingen in maart reed hij altijd langs Ommelanderwijk. Nu niet meer. Dit zorgt ervoor dat wij soms met koffers als we familie bezoeken 40 minuten moeten lopen. Ze MOETEN een vervangende lijn geven. Dit zorgt ervoor dat ik namelijk nooit meer vanuit Ommelanderwijk naar school kan reizen in de ochtend. Ik ga namelijk absoluut niet 40 minuten eerder opstaan om in de kou te lopen om 5:00 sochtends. Achterlijk!

Een vervangende lijnbus (GEEN OPSTAPPER) of de oude route van bus 23 weer aanhouden. AUB

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 april 2021 om 14:38 geantwoord

Beste nomishanya,

Uit je melding begrijp ik dat je voor maart nog met lijn 23 langs Ommelanderwijk kwam, maar dat dit de aanpassingen niet meer het geval is.

Deze lijn wordt echter gereden door Qbuzz, dus dan kun je dat het beste even bij hun aangeven.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Hillie
Arriva Klantenservice Medewerker

Alle klachten die gemeld zijn door nomishanya