Klacht: Buslijn 38 Nieuwstadt

Robbinbs op 12 januari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De reisplanners en de tijdenschema’s geven aan dat de bussen op .17 en .47 aankomen. De treinen richting eindhoven gaan op .11 , .21 en .41 en .51. Als alles goed gaat kan ik net de laatste trein van dr twee pakken. Vrijwel altijd komt de bus telaat waardoor ik de laatste trein mis en dus 20 minuten moet wachten. Dit is zeer onprettig omdat de buslijn eerst ook nog doorging naar susteren ipv dat nieuwstadt de eindhalte is. Dit was veel korter voor mij en handiger als je met het OV naar susteren moet vanuit nieuwstadt moet, wat toen der tijd (voor dat arriva veolia overnam) 5 minuten was en nu 45 minuten

Gewenste Oplossing:

- De bussen moeten optijd komen, laat desnoods de bussen 5 tot 10 minuten eerder aankomen in nieuwstadt

- Maak susteren de eindhalte ipv nieuwstadt, wat maar een klein stukje is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 januari 2017 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Robbin,

Bedankt voor je bericht. Ik maak melding van je klacht + aanbevelingen richting onze vervoerskundige in de regio zodat dit mee wordt genomen in de evaluatie van de dienstregeling.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Robbinbs