Klacht: Buschauffeur vertrekt te laat en geeft grote mond

op 19 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zit nu in bus 47 richting Parkstad Stadion. Hij stapt de bus.uit in Gulpen busstation om 14:16 uur, wat tevens de vertrektijd is, haalt koffie. Na 4 minuten loop ik de bus uit en vraag of we zo kunnen vertrekken omdat anders de aansluiting mis bij Oranjeveld in Simpmeveld bus 21. Meneer ontkent aanskuiti g en ook dat we daar niet stoppen. Hij geeft aan een ander bus te pakken en dat hij zelf uitmaakt hoe laat hij vertrekt. Ik vraag hem nog een keer en zegr: Sodemieter op! Een collega stond erbij in burgerkleding. Ook die zei niets. Ik gaf aan een foto te maken van hem en deze rond stuur.

Ik mis de aansluiting zometeen. Ik ben erg geschrokken van de grote bel die de smerige dikke oude onverzorgde laaggeschoolde man dat tegen mij zei.

Wanneer wordt er wat gedaan aan de telkens te laat vertrekken vanuit Gulpen busstation??? Vertrektijden Zijn eerst koffie halen en kletsen met collega!!! Onbeschoft.

Ontslaan doe dikke vieze vent! En direct met oplossing komen betreft continue te laat vertekken omdat ze koffie willen halen en kletsen met collega's.
Het is bus 47 nummer 9066.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 november 2019 om 15:20 geantwoord

Hallo Rajenna,

Wat vervelend dat je dit hebt ervaren.
Wat jij omschrijft kan natuurlijk niet. Dit is ook niet het visitekaartje dat wij graag zien van onze collega's op de bus.

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat een chauffeur inderdaad de rit niet rijdt of op een andere bus moet, maar dat dient hij of zij dan netjes uit te leggen en niet op deze manier.

Onze excuses hiervoor.

We gaan je signaal doorsturen naar de vestiging zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden met de chauffeur.

Zoë
Medewerker Klantenservice

Heeft op 19 november 2019 om 15:25 geantwoord

Wat is zijn naam en telefoonnummer???? Ik hoor nooit een oplossing en contactpersoonsgevens niets!!!! Ik wil nu oplossing en gegevens anders plaats ik opname op internet en doe dat in vervolg altijd, alles opnemen en plaatsen online. Ook ga ik het conflict met ze aan en verdedig mij fysiek!

Alle klachten die gemeld zijn door Rajenna