Klacht: Buschauffeur rijdt door na aanrijding

op 20 augustus 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen,
Gisteren reed ik in bus 7 naar het Valkeniersplein en in de Prins Hendrikstraat reed de buschauffeur een spiegel van een geparkeerde auto ter hoogte van de kapsalon The Haiconnection. Ik maakte hem daar op attent maar vond het niet de moeite om hierop te reageren.
Het was om 18:55 uur en bus 8155. Recht achter zit de schade op de bus, daar heb ik een foto van gemaakt. Volgens mij moet deze chauffeur even aangesproken worden op zijn gedag.

Als de chauffeur hierop wordt aangesproken.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 augustus 2019 om 11:32 geantwoord

Beste Leo Korsel,

Je geeft aan dat de chauffeur van lijn 7 de spiegel van een geparkeerde auto raakte. Ik weet niet waarom de chauffeur niet op jou reageerde. Misschien heeft de chauffeur het niet gehoord. Hij heeft wel contact opgenomen onze verkeersleiding om het voorval te melden.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https:bit.ly2aSlk6X

Sietse
Medewerker klantenservice Arriva