Klacht: Buschauffeur rijdt als een gek door een woonwijk

op 28 april 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reed vanavond om 21:40 in Lisse achter lijn 90 (bus met nummer 8713) vanaf de Keukenhofdreef, Heereweg en Westerdreef. Dat is een route door het centrum met veel bochten waar je max 50 mag rijden. De bus voor mij reed minimaal 60 km per uur en in de bochten moest ik aardig mijn best doen om het bij te houden.

Ik ga er vanuit dergelijk rijgedrag niet wordt getolereerd en dat de chauffeur wordt aangesproken op zijn rijgedrag.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 april 2021 om 22:05 geantwoord

Hallo Klant64,

Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren. Ik stuur jouw melding door naar de verantwoordelijke manager met het verzoek dit met de chauffeur te bespreken. Wij passen altijd hoor- en wederhoor toe met onze medewerkers. Onze excuses hiervoor en bedankt voor het doorgeven.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Jill
Arriva Klantenservice Medewerker