Klacht: Bus was 5 minuten te vroeg bij de halte

op 26 april 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 28 van Leeuwarden naar Heerenveen hoort om 07:27 te komen bij halte Hervormde Kerk in Jirnsum. De bus reed 6 minuten te vroeg bij de halte weg. Ik zorg er altijd voor dat ik 5 minuten eerder ben omdat een bus eerder kan komen. Ik heb nog contact gemaakt met de buschauffeur alleen stopte helaas niet voor mij, nu was ik deze ochtend te laat op mijn werk. Dit is helaas niet de eerste keer dat het gebeurd en daarom dien ik deze klacht in.

Als de bus voor mij zou stoppen als hij veel te vroeg is. Ik kom hem namelijk tegen als ik naar de bus loop.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 april 2021 om 14:40 geantwoord

Beste Ingridromee21,

Wat jammer om te lezen dat de chauffeur te vroeg is vertrokken waardoor je de bus hebt gemist. Een chauffeur moet zich aan de tijden in de dienstregeling houden en mag zeker niet te vroeg vertrekken. Wij hebben je reactie doorgestuurd naar de regio waar dit verder wordt uitgezocht en indien nodig wordt besproken met de chauffeur. Wij bieden je onze welgemeende excuses aan voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijk groet,

Jeltsje