Klacht: Bus vol na de laatste bustijd om kwart voor twaalf en laat de tientallen mensen die ook mee willen gewoon stikken.

Pijeta op 14 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na concert van Guus Meeuwis op 13 juni, rijd de laatste bus lomp en hard weg weg richting Uden terwijl er nog tientallen mensen staan te wachten die ook mee willen. Chauffeur zegt niets. oa dat de bus vol is en er geen extra bus meer komt, wat je wel zult verwachten na het concert of dat er een taxibedrijf achter het station zit, Na een kwartier te hebben gewacht en andere chauffeurs hebben aangesproken van een andere maatschappij, kregen we in de gaten dat er echt geen bus meer kwam en zijn toen in de bus naar Boekel gereden. iets dichter bij huis. we konden geen taxi regelen want die zijn allemaal gesloten, In Boekel hebben we uiteindelijk iemand kunnen bereiken die ons op kwam halen. Het is een schande om zo met mensen om te gaan, wij moeten ook s’ morgens weer gaan werken en laten ook niemand in de steek. Bij een voetbalwedstrijd zorgen jullie er wel voor dat er extra bussen vertrekken. We hadden een dagkaart en konden niet mee, dus een te duur kaartje. Het is een schande om mensen zo te laten staan

Gewenste Oplossing:

Het geld voor de dagkaart terug en voor diegene die ons opgehaald heeft benzine geld en een bloemetje en excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 juni 2017 om 16:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pijeta,

Wat balen dat je niet meer mee kon met de laatste bus. Daar zou ik ook niet blij van worden. Wij zorgen echte niet voor extra bussen op eigen houtje. In dit geval betreft het een reguliere dienstregeling en rijden de bussen volgens dat schema. Als er wel extra bussen rijden van en naar een evenement of voetbalwedstrijd dan is daar een verzoek voor ingediend vanuit de organisatie van het evenement.

Wij behandelen via deze weg ook geen verzoeken tot restitutie of compensatie, deze kun je wel aanvragen uiteraard, maar dit zal dan via dit formulier moeten: http://bit.ly/2azPMG7 Mijn collegas nemen het in behandeling en laten je weten wat er wel of niet mogelijk is.

Oprechte excuses voor je ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door