Klacht: Bus te vroeg.

op 02 maart 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dit is de tweede keer deze week dat de Lijn 97 in Friesland van Franeker naar Leeuwarden 5 minuten te vroeg komt en vrolijk door rijdt. Het gebeurde Donderdag om 19:46 bij de halte “hoek dronrijp” dat de bus er 19:40 was en wegreed en vandaag hoorde de bus om 18:49 te komen maar reed 18:43 al weg, wederom bij de halte ”hoek dronrijp” Ik heb deze week al eerder een klacht ingedient waarbij werd geantwoord dat het niet meer zou voorkomen. Tot mijn teleurstelling word het vrolijk opnieuw gedaan waardoor ik weer een belangrijke afspraak mis.

Hou jullie gewoon aan je Dienstregeling en als je tevroeg bent bij een halte WACHT dan tot het de tijd is om weg te rijden.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 17 juli 2015 om 10:16 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Geirriteerde klant.