Mijn Klacht:
De bus in Leiden vanaf de Rodes ging 10 minuten te vroeg weg waardoor ik de bus mistte en te laat kom op werk.
Gewenste Oplossing:
Dat de bussen niet meer te vroeg vertrekken, maar gewoon bij de haltes wachten tot het tijd is.

De bus in Leiden vanaf de Rodes ging 10 minuten te vroeg weg waardoor ik de bus mistte en te laat kom op werk.
Dat de bussen niet meer te vroeg vertrekken, maar gewoon bij de haltes wachten tot het tijd is.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen
Bericht van Arriva
1 jaar geleden - Beste 0911Kayleigh, Wat jammer om te lezen dat de bus te vroeg vertrok. Dit is zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ervaren ongemak. Wij willen dit graag verder uitzoeken. Wij ontvangen dan ook graag de volgende informatie. Hoe laat, met welke lijn, vanaf welke halte en welke richting wilde je reizen? Met vriendelijke groet, Jeltsje Medewerker Arriva klantenservice
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 17 januari 2022 om 12:27 geantwoord
Beste 0911Kayleigh,
Helaas hoorden we niets meer van je.
Daarom sluiten we deze melding af.
Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitter-pagina onder @Arriva_NL, Facebook-account Arriva Nederland of ons online contactformulier op Arriva.nl.
Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva