Klacht: Bus stopte niet

op 07 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond rond 12:03 bij bushalte Lisse centrum toen ik mijn hand opstak ruim op tijd maar de bus 50 reed gewoon door, terwijl deze mij duidelijk zag. Hierdoor kom ik te laat voor een belangrijke afspraak

Als ik compensatie krijg of tenminste de busschauffeur hier op wordt aangesproken

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 dagen geleden - Beste Lex4,Wat balen dat de bus je voorbijreed. Dat is niet fijn. Heb je voor ons je uitstaphalte?Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Lex4

4 dagen geleden - Dit was leiden centraal

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2019 om 19:27 geantwoord

Beste Lex4,

Wij begrijpen uit jouw reactie dat lijn 50 de halte Lisse, Centrum voorbij is gereden terwijl je daar stond te wachten. Dit is vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

Het voorbij rijden van een halte kan verschillende oorzaken hebben. Er was bijvoorbeeld geen plaats meer in de bus of de chauffeur heeft je niet bij de halte opgemerkt.

Jouw reactie sturen wij door naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht. Als blijkt dat het de fout van de chauffeur is, dan wordt hij of zij hierop aangesproken. Als de bus vol was, volgen wij de komende periode deze rit op dit tijdstip om vast te stellen of er een aanpassing moet plaatsvinden in de dienstregeling. Indien nodig wordt er een extra bus ingezet.

Wij danken je ten slotte voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.
Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva