Klacht: Bus schuffeur gedrag

op 13 maart 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Tussen 17:45 en 18:00 uur stapte ik de bus 400 vanuit leiden naa zoetermeer in. Tijdens instappen heb ik aangegeven dat op de bus staat( buitendienst 999), dacht ik misschien even doorgeven. Ik kon ook niet inckecken omdat op de scherm ook stond buitendienst. Heb netjes tegen de scheffeur gezegd dat ik niet kon inckecken. Hij bego gelijk schrauwen dat ik niet begrijp rn dat ik even moet wachten, ik was geschtoken van zijn reactie en zei alleen ik geeft het aan waarom ik niet kan uitchecken en verder niks. Hij begon weer schrauwen en noemt mij kotwijf. Ik zei tegen hem dat hij niet mag zeggen en ik hem idioot vindt dat hij zo met een passangeer omgaat. Hij liet niemand meer instappen en mensen die wel ingechecket waren moeste eruit omdat hij niet mij in de bus wou en ik moest van hem eerst eruit anders reed hij niet meer verder. Ik heb gelijk politie gebeld. Hij ging waar de politie bij was vertellen dat hij lange dag heeft gehad en bij iemand opeens fliepte uit en dat vind ik niet kunnen . Hij vond dat ik heb niet idioot moeste noemen en hij bedrijgt mij om camera beelden terug gaat vragen. Ik wil het heel graag dat hij aangesproken wordt. Hij heeft mij uitgescholden en nog heel veel mensen in het koud uit laten stappen. Ik moest van de polistie foto maken van het kentekenbewijs en dat is 35-bbj-7. De buschauffeur was een jonge man van 27 jaar oud dat vertelde hij aan politie met donker haar .
Ik voeld me erg beledigd waar alle mensen bij waren heeft hij mij uitgescholden en voel me schuldig dat hij nog heel mesnen niet geholpen heeft door zijn trots.
Hier wil ik graag een reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet.
Z.Zahmatkesh fard

Als de buschauffeur gestraft is en zijn excuse aanbied.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 maart 2019 om 20:34 geantwoord

Beste sara zahmatkesh,

Ik vind het jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in 1 van onze bussen. Zoals je het omschrijft kan ik me voorstellen dat je bent geschrokken.

Je klacht heb ik doorgegeven aan de vestiging in je regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad tijdens je reis.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker

Heeft op 19 maart 2019 om 11:37 geantwoord

Ik heb nog oplossing hierover gezien en heb vandaag weer iets raars mee gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door sara zahmatkesh