Klacht: Bus rijdt weg, laat niemand instappen.

op 12 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Ik was al ruim een halfuur aan het wachten op bus voor de bus om 14:02 bus 119 vanaf Breda centraal via Prinsenbeek richting Zevenbergen. Ik stond dichtbij de stopplaats en wilde samen met twee anderen de bus inlopen die stopte. De bus stopte echter 25 seconden. De deuren gingen open en direct dicht terwijl wij bij de ingang stonden om in te stappen. De bus reed direct weg. Met verbazing bleven wij achter om nog langer in de kou moeten wachten tot de volgende bus chauffeur om te hopen dat deze WEL zin heeft om zijn passagiers binnen te laten. Ik wil via deze mail mijn beklag hierover doen en graag horen hoe dit kan. De rit stond gepland om 9292 en op het bord naast de stop en ophaal plek van de bus.

Yvette de wit

Wanneer dit niet nog een keer gebeurd en de chauffeur hier goed op aangesproken zal worden

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 oktober 2017 om 17:44 geantwoord

Beste Y20,

Wat balen dat de chauffeur je niet liet instappen na een half uur wachten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik stuur je klacht intern door zodat het besproken wordt met deze chauffeur.

^WB
Arriva Webcareteam