Klacht: Bus rijdt weg

Teun van Dijk op 21 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het betreft lijn 9, centraal station Tilburg naar Udenhout via Berkel-Enschot. Na ik meen 19.00 uur rijdt deze bus elk half uur, om 6 minuten voor het hele en het halve uur. Aangezien ik uit Eindhoven terugkom en deze intercity pas om 8 voor het hele en het halve uur aankomt is het voor altijd rennen naar de bushalte. Zo ook daarnet, ik rende naar de bushalte waar op dat moment alléén bus 781 richting Udenhout stond. Ik zie tijdens het rennen dat de deuren nog open zijn. Zodra ik bij de achterkant van de bus ben stop ik met rennen. Ik had al meerdere malen mijn hand opgestoken, en ga er van uit dat de chauffeur mij gezien heeft, zoals meestal het geval is als ik, als een bezetene aan kom rennen. Deze buschauffer rijdt weg, en ik zie zodra hij de draai om is dat een dame de buschauffeur op mij attendeert. Geen resultaat. Dus ik ren als een gek naar het stoplicht voor de bussen. Ditmaal ziet de buschauffeur mij heel duidelijk zwaaien of ik dan eindelijk naar binnen mag. Maar nee, meneer heeft (aan zijn gezicht te zien) geen al te best humeur en rijdt gewoon weg. Concreet mijn klacht: meneer is absoluut niet klantvriendelijk.

Als de buschauffeur wacht als hij mij ziet. Zeker na geattendeerd te zijn.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 november 2016 om 06:24 geantwoord

Beste Teun,

Wat ontzettend balen dat je net je aansluiting hebt gemist zeg! Als de chauffeur je had gezien, dan was het zeker attent geweest als hij bij de halte even op je had gewacht. Indien hij je echter niet heeft gezien en al vertrokken is, dan mag hij buiten de halte helaas geen passagiers meer toelaten in de bus.

Hopelijk red je het een volgende keer wel!

^NT
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door