Klacht: Bus rijdt te vroeg weg

op 08 november 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 11414 Leeuwarden – DrachtenAssen komt om 08:16 aan bij rijksweg Garyp en rijdt om 08:14 door terwijl verschillende passagiers nog aan komen lopen. Dit is jammer aangezien er bij Garyp vaker dit soort problemen voorkomen. (Niet genoeg verlichting, bussen rijden door of ze pakken de busbaan niet eens om te kijken)

Dat de bus soms stopt

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Jettt,Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt. Begrijpelijk dat je baalt. Zou je aan kunnen geven of dit wanneer dit is voorgevallen en met welke lijn precies? Lijn 114 of lijn 14?Met vriendelijke groet, Lina Arriva Klantenservice Medewerker

Arriva

Heeft op 08 december 2019 om 11:04 geantwoord

Beste Jettt,

Helaas hoorden we niets meer van je sinds 8 november 2019.
Daarom sluiten we deze klacht af.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2wIz51S

Anita
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jettt