Klacht: Bus rijdt om en komt niet langs halte

op 16 mei 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 16-05-18 om 15.23 zou lijn 2 in dubbeldam naar centrum komen bij de halte kastanjelaan. Ik en een ander persoon hebben hier op gewacht. Om 28 zien wij de bus opeens via de andere kant komen en rijdt door richting het centrum en slaat onze halte over zonder dat dit is aangegeven. Hierdoor heb ik de bus gemist en moet ik een half uur wachten. Er zijn wel werkzaamheden in de kastanjelaan maar deze bushalte was niet afgesloten en er staat dat de bus gewoon komt.

Een excuses aangezien ik een afspraak in het ziekenhuis had en hierdoor zo’n 20 minuten te laat was omdat ik heb moeten lopen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 mei 2018 om 15:52 geantwoord

Beste Lilootje14,

Uit jouw melding maak ik op dat lijn 2 niet langs de halte Kastanjelaan in Dordrecht is geweest. Hierdoor ben je te laat op je afspraak in het ziekenhuis verschenen. Ik begrijp dat dit vervelend is.

Ik heb de gegevens van de lijn nagekeken en kan ook geen omleiding vinden voor de halte Kastanjelaan. De bus had hier volgens mijn gegevens dan ook moeten stoppen. Ik stuur jouw melding door naar de teammanager zodat deze dit verder kan bespreken met de chauffeur.

Onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Zoë
Medewerker Klantenservice