Klacht: Bus rijdt door

op 12 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,

Ik en mijn stage collega’s zijn nu net klaar met de dag en hebben vakantie voor 7 dagen. We wilde na 2.5 lange dagen lekker naar huis gaan om uit te rusten, dus we lopen naar de bushalte. Ongeveer 40m voor de bushalte rijdt onze bus achter ons en steken we onze hand op terwijl we aan het rennen zijn richting de bushalte. De buschauffeur ziet ons onze handen opsteken, dus wij dachten dat hij wel zou stoppen. Hij stopte inderdaad bij de bushalte, liet wat mensen eruit, en reed meteen door. We stonden op dit moment letterlijk 5 meter van de bushlate vandaan. Nu moeten we 45 minuten wachten voor de volgende bus waar we straks ook nog eens extra 30 minuten bij een andere halte gaan wachten omdat daar de eindhalte is van NET die lijn.
Ik vind dit schandalig van de buschaffeur, want hij wist dat wij die bus moesten hebben en rijdt zo snel als het kan weer door.

Buslijn: 165
Bushalte: Akkerstraat, Beneden-Leeuwen
Tijd van gebeurtenis: 17:20

Gewenste Oplossing:

Als de buschauffeur eens goed aangesproken wordt, en dat de bussen gewoon wachten op mensen die hun handen opsteken als ze 5 meter van de bushalte af staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste ItsJasonnn, Wat een vervelende situatie heb je meegemaakt. Heb je voor mij de vertrektijd en eindhalte van de bus? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht ItsJasonnn

1 week geleden - Vertrektijd: Weet ik niet precies, maar hij kwam uit Druten wat 2 dorpen verder ligt. Ik zou ongeveer 17:05 zeggen. Eindhalte: 's-Hertogenbosch, Centraal Station

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste ItsJasonnn, Ik bedoelde de vertrektijd vanaf de halte waar je wilde opstappen. Heb je die voor mij? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht ItsJasonnn

1 week geleden - Die was 17:18

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 oktober 2017 om 18:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ItsJasonnn,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik ga je klacht intern doorsturen, zodat je bericht besproken wordt met de chauffeur.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste ItsJasonnn, Er rijden geen bussen vanaf deze halte om 17:18 uur, wel 17:27 of 17:57. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door ItsJasonnn