Klacht: Bus rijd voorbij

op 07 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik had wilde bus 5 nemen richting Dordrecht centraal. De bus kwam aan op recklinghausenweg om 10.21. Ik stond al een tijdje te wachten en toen de bus eenmaal aan kwam deed ik netjes zwaaien met mijn Ov om de bus te laten stoppen. De buschauffeur zwaaide met zijn armen om aan te geven dat de bus vol zat. Ik vind dit niet kunnen op dit tijdstip. Hierdoor kon ik de trein niet halen terwijl 1 persoon er makkelijk bij had gekund. Ik was namelijk de enigste persoon die stond te wachten.

Ik hoop dat u de klacht zal doorgeven en dat het in de toekomst niet meer gebeurd. Als dit niet kan worden opgelost, voeg dan een tweede bus toe. Ook omdat er nog een aantal haltes na mijn halte kwamen.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 december 2017 om 12:36 geantwoord

Beste ElizBirol,

Wat jammer dat je niet met de bus mee kon, omdat deze vol was! De chauffeur mag dan inderdaad geen passagiers meer toelaten. Helaas hebben wij niet extra bussen en chauffeurs op alle locaties op afroep klaar staan die we in kunnen zetten. Ik stuur je signaal door naar de regio ter evaluatie.

Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ElizBirol